You are here

3bd/3.5ba Teton Pines Townhome 20

3 BD
3.5 BA
Sleeps 8

Search Availability

Description

Premier/Deluxe Rated -

Bedding: King, King, 2 bunks

Approximately 2,250 square feet

Check-in at Teton Village office.

Amenities include:
• 3 bedrooms and 3.5 bathrooms
• Deck with grill • River Rock fireplace
• Full laundry room
• Attached one car garage
• Vehicle Recommended
• Complimentary use of the Teton Sports Club including gym and outdoor hot tub.
• Walking distance to the Teton Pines Golf Course

A metal coatrack silhouetting skiing cowboys sets a playful tone for this townhome. With 2,250 square feet of living space, the townhome unfolds over two floors, starting with the ground level and its tiled foyer linking the one-car garage, laundry room and two bedrooms. Two pine bunk beds fill one room, further outfitted with a TV/DVD player and sliding glass doors that open onto the patio. The second downstairs bedroom boasts a wrought iron king bed accented by shabby chic accoutrements. Bright bedding and an ensuite tiled bathroom make this bedroom a buoyant retreat.

Upstairs, the master suite beckons with its dark wood king bed wrapped in floral bedding, two walls with large windows and TV/DVD/VHS player. The ensuite bath includes a double vanity and Jacuzzi tub. Continue on into the great room, replete with a cathedral ceiling, river rock fireplace, ample seating and adjoining powder room. A 12-point mount serves as a sentinel above the open space. An armoire hides the TV/DVD/VHS equipment. The adjoining dining area features a table that comfortably seats six and a breakfast bar offers four stools overlooking the deluxe kitchen.

The great room opens unto a deck with mountain views, a dining set for four and a gas grill. Landscape art, equine paintings and natural light suffuse the space.

Located just five miles from Jackson Hole Mountain Resort and 10 minutes away from downtown Jackson, Teton Pines is at once convenient and secluded. Graciously landscaped, the resort complex winds around a scenic pond and stream, enjoyed by all including the resident wildlife.

Townhome rentals come with complimentary use of Teton Sports Club, including its fitness equipment and outdoor hot tub. Guests may walk to the Teton Pines Golf Course and tennis courts, as well as a gourmet market, well-stocked liquor store, two beloved restaurants, a bustling coffeehouse, a UPS store and a salon, among other conveniences.

**Please note that this unit is available for lodging only. Gatherings that exceed the maximum occupancy of this unit are prohibited.

Amenities

Amenities

  • Number of Beds 6
  • Complex Teton Pines
  • Rating Premier/Deluxe
  • Pools TS Club, Summer Only
  • Hot Tub Teton Sports Club
  • Fireplace Fireplace
  • Bedding 1 King
  • Bedding 2 King
  • Bedding 3 2 sets of bunk beds
  • Extra Bedding 2 Twins
  • Laundry In-unit
  • Dishwasher
  • Parking Spaces 1
  • Stories 2
  • Grill/BBQ Gas Grill
  • TV
  • DVD
  • WIFI
  • Stereo

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
April 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
May 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
June 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
July 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
September 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
December 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
March 2020
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
April 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
May 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
June 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
July 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Rates

DatesNightly
04/09/19 - 05/16/19$309
05/17/19 - 06/13/19$359
06/14/19 - 08/19/19$609
08/20/19 - 10/06/19$369
10/07/19 - 11/20/19$309

Reviews

Average Rating 4 of 5

"Great Upgrade"

5 of 5

Upon arrival in Teton Village we learned of a problem with the rental we had requested. The management company offered this condo as an upgrade. It was beyond expectations. We really enjoyed our visit. It was more than we expected.

Manager Response:

Hello Steve,

I would like to sincerely thank you for taking the time to provide us with your feedback in regards to your most recent stay with us! I am very happy to hear the Teton Pines Townhome met your expectations during your visit this September. There are times when unexpected situations arise so I greatly appreciate your understand and flexibility with the upgrade from the original condo you had booked to this one. Should Jackson Hole be on the agenda in the future, please do not hesitate to reach out to us!

Sincerely,

Jesica Robbins
Reservations Manager
Jackson Hole Resort Lodging

-Steve Waller on 10/10/2013

 

"Adequate"

3 of 5

The unit was good. There was some deferred maintenance. I had to fix a broken light post in the front of the unit. There was a broken kitchen cabinet door, which was laying askew in the living room. The pillows are cheap and uncomfortable, while the single ply toilet paper should be reserved for gas station toliets...somewhat near the quality of an Econolodge. Please remember that you are basically selling sleep, so uncomfortable linens and pillow defeat the whole purpose.I was skeptical about the cleanliness of the master bedroom blanket We did not use the downstairs bathrooms.

Manager Response:

Hello Rick,

We are sorry to hear that you had issues with the Teton Pines Townhome #20. Hopefully these issues didnt stop you from enjoying the amazing things the Jackson Hole area has to offer. We never want to hear that our guests have issues with our properties, but its good to receive this open and honest feedback so we can address the things you mentioned. We have alerted the Homeowners Association of the broken light post and the other issues to our Maintenance Director. We have shared your review with our housekeeping department, so that they can look into the uncomfortable bedding. Its good to see that you will be staying with us again next summer in the Johnson House. Please contact us if you have any questions about your stay next August!

We are looking forward to seeing you soon!

Sincerely,

Jesica Robbins
Reservations Manager
Jackson Hole Resort Lodging

-A FlipKey verified reviewer on 09/05/2013

 

Map/Directions

Get Directions